Než založíte požadavek na technickou podporu, podívejte se na řešení nejčastějších požadavků:
• Jak reaktivovat Acronis True Image na dalším zařízení – návod zde
• Jak registrovat prodloužení maintenance do účtu Acronis – návod zde
• Jak získat bezplatný upgrade podnikových licencí Acronis v rámci platné maintennace – návod zde
• Jak řešit potíže s instalací Acronis True Image – návod zde
• Jak řešit potíže s odinstalací Acronis True Image – návod zde
Další užitečné informace můžete čerpat z uživatelských příruček (v češtině) a Acronis Knowlege Base (v angličtině)
Poskytovatel pomoci | Zebra Systems s.r.o. | Acronis International GmbH |
Jazyk | Čeština | EN, DE, RU |
Provozní doba | Po – Pá (9:00 – 16:00) | Nonstop |
Pomoc s výběrem vhodného produktu | Ano | |
Předprodejní technická konzultace | Ano | |
Pomoc s produktem zakoupeným u CZ a SK prodejců | Ano | Ano |
Pomoc s produktem zakoupeným na www.acronis.cz | Ano | Ano |
Pomoc s produktem zakoupeným na www.acronis.eu | Ano | |
Pomoc s produktem zakoupeným na www.acronis.com | Ano | |
Ticketovací sytém | Ano | Ano |
Telefon, e-mail, chat | Ano | |
Kontakt | Založit ticket | Kontaktujte zde |
Pokud se rozhodnete využít pomoc v češtině, založte si prosím ticket a my se vám ozveme co nejdříve zpět. Kontaktovat vás budeme dle potřeby e-mailem nebo telefonicky. Domluvit lze případně i vzdálenou pomoc přes TeamViewer.
• Pomoc v češtině poskytuje společnost Zebra systems, s.r.o. – obchodní zastoupení Acronis International GmbH pro ČR a SR
• Oficiální technickou podporu v angličtině, němčině a ruštině poskytuje společnost Acronis International GmbH