Záloha schránky

Záloha poštovní schránky je podporována pro Microsoft Exchange Server 2010 Service Pack 1 (SP1) nebo novější.

Záloha poštovní schránky je dostupná, pokud je na serveru pro správu zaregistrovaný alespoň jeden Agent pro Exchange. Agent musí být nainstalovaný na počítači, který patří do stejné stromové struktury Active Directory jako Microsoft Exchange Server.

Před zálohováním poštovních schránek musíte Agenta pro Exchange připojit k serveru s rolí klientského přístupu (CAS) serveru Microsoft Exchange. Ve verzi Exchange 2016 a novější není role CAS k dispozici jako samostatná možnost instalace. Instaluje se automaticky jako součást role Serveru poštovních schránek. Agenta tak můžete připojit k jakémukoli serveru se spuštěnou rolí poštovních schránek.

Připojení Agenta pro Exchange k CAS

  1. Klikněte na Zařízení > Přidat.
  2. Klikněte na Microsoft Exchange Server.
  3. Klikněte na Poštovní schránky Exchange.

    Pokud na serveru pro správu není zaregistrován žádný Agent pro Exchange, software vás vyzve, abyste agenta nainstalovali. Po instalaci opakujte tento postup od kroku 1.

  4. [Volitelné] Pokud je na serveru pro správu zaregistrováno více Agentů pro Exchange, klikněte na Agent a potom změňte agenta, který provede zálohování.
  5. V možnosti Server pro klientský přístup zadejte plně kvalifikovaný název domény (FQDN) počítače, kde je zapnutá role pro klientský přístup serveru Microsoft Exchange.

    Na serveru Exchange 2016 a novějším se služby Client Access automaticky instalují v rámci role serveru poštovních schránek. Můžete tak zadat jakýkoli server se spuštěnou rolí poštovních schránek. Dále v této části označujeme tento server jako CAS.

  6. V možnosti Typ ověření vyberte typ ověření, který CAS používá. Můžete vybrat ověření Kerberos (výchozí nastavení) nebo Základní.
  7. [Pouze pro základní ověřování] Zvolte, který protokol se použije. Můžete vybrat HTTP (výchozí nastavení) nebo HTTPS.
  8. [Pouze pro základní ověření pomocí protokolu HTTPS] Pokud CAS používá certifikát SSL, který byl získán od certifikační autority, a chcete, aby software při připojení k CAS zkontroloval tento certifikát, zaškrtněte políčko Zkontrolovat certifikát SSL. Jinak tento krok přeskočte.
  9. Zadejte pověření účtu, který se bude používat pro přístup k CAS. Požadavky na tento účet jsou uvedené v části Požadovaná uživatelská oprávnění.
  10. Klikněte na tlačítko Přidat.

Poštovní schránky se pak zobrazí v umístění Zařízení > Microsoft Exchange > Poštovní schránky.