Upgrade z aplikace Acronis Backup na Acronis Backup Advanced

Zakoupení licencí

Před upgradem zakupte licence aplikace Acronis Backup Advanced pro každý počítač, ve kterém chcete provést upgrade aplikace Acronis Backup. Názvy licencí závisí na produktu aktuálně nainstalovaném v počítači.

Nainstalovaný produkt

Licence vhodné pro upgrade

Acronis Backup pro Windows Server

Acronis Backup Advanced pro Windows Server

Acronis Backup pro Linux Server

Acronis Backup Advanced pro Linux Server

Acronis Backup pro PC

Acronis Backup Advanced pro PC

Po nákupu obdržíte e-mail s licenčními klíči.

Upgrade produktu

Chcete-li provést upgrade aplikace Acronis Backup na Acronis Backup Advanced, postupujte následovně:

Krok 1: Změna licencí

V každém počítači, ve kterém chcete provést upgrade aplikace Acronis Backup, se licence mění následovně:

  1. Spusťte aplikaci Acronis Backup.
  2. V nabídce Nápověda klikněte na příkaz Změnit licenci.
  3. Klikněte na možnost Změnit napravo od položky Licence pro zálohování disků/souborů, klikněte na možnost Změnit, a poté klikněte na Použít následující licenční klíče.
  4. Zadejte nový licenční klíč pro tento počítač.
  5. Aktivujte nové licence kliknutím na tlačítko OK, ve zprávě s upozorněním klikněte na tlačítko Ano a poté klikněte na tlačítko OK.

Licence dříve přiřazené k počítači budou odejmuty a konzola pro správu se restartuje. Nyní můžete připojit konzolu ke vzdálenému počítači a připojit se ze vzdáleného umístění.

Krok 2: Získání instalačního programu

Stáhněte instalační program aplikace Acronis Backup Advanced z webové stránky společnosti Acronis, jak je popsáno na stránce http://kb.acronis.com/content/1642.

Krok 3: Instalace serveru pro správu

Nainstalujte aplikaci Acronis Backup Management Server do počítače s operačním systémem Windows. Počítač musí mít minimálně 8 GB paměti RAM a 4,5 GB volného místa na systémovém disku.

Je možné nainstalovat server pro správu do jednoho z počítačů, ve kterém jste provedli upgrade produktu. Postupujte následovně:

  1. Spusťte instalační program a poté klikněte na možnost Instalovat Acronis Backup.
  2. Po souhlasu s podmínkami licenční dohody klikněte na možnost Změnit.
  3. Ve stromu součástí vyberte položku Server pro správu.
  4. Postupujte podle pokynů na obrazovce. Ve většině případů můžete ponechat výchozí nastavení.

V rozsáhlých prostředích doporučujeme vytvořit vyhrazený fyzický nebo virtuální server. Podrobné informace najdete v dokumentaci instalace produktu Acronis Backup Advanced.

Krok 4: Přidání upgradovaných počítačů na server pro správu
  1. V každém počítači, ve kterém jste provedli upgrade produktu, spusťte aplikaci Acronis Backup.
  2. Zvolte Připojit k serveru pro správu a zadejte název nebo IP adresu serveru. Při zobrazení žádosti k zadání pověření zadejte uživatelské jméno a heslo uživatele, který je členem skupin Acronis Centralized Admins a Acronis Remote Users v serveru pro správu.
  3. Ve stromu Navigace vyberte možnost Počítače s agenty.
  4. Klikněte na tlačítko Přidat více počítačů Přidat více počítačů na panelu nástrojů.
  5. Přidejte upgradované počítače některým z následujících způsobů:

    Podrobné informace najdete v části Zadání seznamu počítačů dokumentace instalace pro aplikaci Acronis Backup Advanced.

Tipy pro další použití

Přidané počítače se objeví v zobrazení Počítače s agenty serveru pro správu.

Plány zálohování v počítači zůstanou zachovány. Chcete-li je zobrazit na serveru pro správu, klikněte pravým tlačítkem na název počítače > Zobrazit podrobnosti > Plány a úlohy zálohování. Produkt bude pokračovat v zálohování a je možné provést obnovu ze záloh vytvořených před upgradem.

Nyní můžete vytvářet centralizované plány zálohování, které budou zálohovat zároveň několik počítačů do jediného umístění.