Zakoupení licencí
Před upgradem zakupte licence aplikace Acronis Backup Advanced pro každý počítač, ve kterém chcete provést upgrade aplikace Acronis Backup. Názvy licencí závisí na produktu aktuálně nainstalovaném v počítači.
Nainstalovaný produkt |
Licence vhodné pro upgrade |
Acronis Backup pro Windows Server |
Acronis Backup Advanced pro Windows Server |
Acronis Backup pro Linux Server |
Acronis Backup Advanced pro Linux Server |
Acronis Backup pro PC |
Acronis Backup Advanced pro PC |
Po nákupu obdržíte e-mail s licenčními klíči.
Upgrade produktu
Chcete-li provést upgrade aplikace Acronis Backup na Acronis Backup Advanced, postupujte následovně:
Krok 1: Změna licencí
V každém počítači, ve kterém chcete provést upgrade aplikace Acronis Backup, se licence mění následovně:
Licence dříve přiřazené k počítači budou odejmuty a konzola pro správu se restartuje. Nyní můžete připojit konzolu ke vzdálenému počítači a připojit se ze vzdáleného umístění.
Krok 2: Získání instalačního programu
Stáhněte instalační program aplikace Acronis Backup Advanced z webové stránky společnosti Acronis, jak je popsáno na stránce http://kb.acronis.com/content/1642.
Krok 3: Instalace serveru pro správu
Nainstalujte aplikaci Acronis Backup Management Server do počítače s operačním systémem Windows. Počítač musí mít minimálně 8 GB paměti RAM a 4,5 GB volného místa na systémovém disku.
Je možné nainstalovat server pro správu do jednoho z počítačů, ve kterém jste provedli upgrade produktu. Postupujte následovně:
V rozsáhlých prostředích doporučujeme vytvořit vyhrazený fyzický nebo virtuální server. Podrobné informace najdete v dokumentaci instalace produktu Acronis Backup Advanced.
Krok 4: Přidání upgradovaných počítačů na server pro správu
Podrobné informace najdete v části Zadání seznamu počítačů dokumentace instalace pro aplikaci Acronis Backup Advanced.
Tipy pro další použití
Přidané počítače se objeví v zobrazení Počítače s agenty serveru pro správu.
Plány zálohování v počítači zůstanou zachovány. Chcete-li je zobrazit na serveru pro správu, klikněte pravým tlačítkem na název počítače > Zobrazit podrobnosti > Plány a úlohy zálohování. Produkt bude pokračovat v zálohování a je možné provést obnovu ze záloh vytvořených před upgradem.
Nyní můžete vytvářet centralizované plány zálohování, které budou zálohovat zároveň několik počítačů do jediného umístění.