Aplikace Acronis Backup podporuje archivy a zálohy vytvořené pomocí Acronis Recovery pro Microsoft Exchange. Následující tabulka ukazuje, které akce jsou dostupné pro starší archivy a zálohy.
Operace |
Podpora |
Obnovení databáze (obnovení úložiště informací, skupin úložišť a databází) |
|
Bod obnovení: Datum a čas vytvoření zálohy |
Ano |
Bod obnovení: Bod selhání |
Ne |
Bod obnovení: Vlastní bod v čase |
Ne |
Cíl: Původní cesta |
Ano |
Cíl: Uživatelská cesta v rámci serveru Microsoft Exchange |
Ano |
Cíl: Uživatelská složka v souborovém systému |
Ano |
Obnovení schránky (schránky, veřejné složky, e-maily, položky kalendáře atd.) |
|
Cíl: Obnovení na server Microsoft Exchange |
Ano |
Cíl: Obnovení do souboru PST |
Ano |
Další operace |
|
Zálohování do existujícího archivu |
Ne |
Prohlížení stromu obsahu zálohy až do úrovně jednotlivých e-mailů |
Ano |
Katalogizace |
Ne |
Hledání uvnitř archivů |
Ano |
Export záloh z archivů |
Ano |
Odstranění jednotlivých záloh z archivů |
Ne |
Odstranění archivů |
Ano |
Jestliže jsou zálohy umístěny na pásce, nelze zobrazit obsahy nebo obnovit data ze záloh vytvořených pomocí aplikace Acronis Recovery pro Microsoft Exchange. Chcete-li obnovit data ze staré zálohy, exportujte tuto zálohu z pásek do jiného úložiště.