Příklad 3. Obnova omylem smazaného e-mailu do původní poštovní schránky

Kontext: Výkonný ředitel společnosti omylem smaže klíčový projev, který mu byl zaslán e-mailem, aby jej pronesl na nadcházející schůzi představenstva společnosti. Odstraněný soubor byl navíc vymazán ze složky Odstraněné položky schránky ředitele v aplikaci Outlook, protože složka Odstraněné položky byla nastavena k automatickému smazání obsahu při uzavření aplikace Outlook.

Řešení: Protože je poštovní schránka ředitele nastavena k vytváření záloh každou hodinu pomocí aplikace Acronis Backup, správce může jednoduše najít nejnovější verzi e-mailu a obnovit ji do existující schránky.

Potřebné kroky

  1. Připojte konzolu k serveru Exchange, na kterém je spuštěn Agent pro Exchange.
  2. Ve stromu Navigace vyberte úložiště, kde jsou uloženy požadované zálohy.
  3. Na kartě Zobrazení dat ve skupině Zobrazit vyberte možnost Schránky Microsoft Exchange.
  4. Pomocí příkazu Hledat najděte požadovaný e-mail a vyberte jej k obnovení.
  5. V části Kam obnovit v nabídce Cesty k datům zvolte Microsoft Exchange Server.
  6. Zbytek nastavení plánu zálohování ponechte beze změny a kliknutím na tlačítko OK spusťte úlohu obnovení.

    Výsledek:Výkonný ředitel po spuštění aplikace Outlook nalezne požadovaný e-mail v jeho původním umístění.