Příklad 2. Obnova poštovních schránek do jiné databáze schránek

Obvyklé scénáře obnovy schránek do jiné databáze schránek jsou následující:

Poznámka: Před zahájením obnovy je nutné znovu vytvořit a povolit účet uživatele, protože schránky mohou být obnoveny pouze v případě, že mají přiřazeny účty uživatele ve službě Active Directory a že jsou tyto účty uživatele povoleny.

Potřebné kroky

  1. Připojte konzolu k serveru Exchange, na kterém je spuštěn Agent pro Exchange.
  2. Ve stromu Navigace vyberte úložiště, kde jsou uloženy požadované zálohy.
  3. Na kartě Zobrazení dat ve skupině Zobrazit vyberte možnost Schránky Microsoft Exchange.
  4. Ve stromu katalogu vyberte požadovanou schránku nebo schránky. Pod položkou Verze vyberte nejnovější datum a čas tvorby zálohy. Poštovní schránka nebo schránky se obnoví do tohoto bodu.
  5. Klikněte na příkaz Obnovit.
  6. V části Kam obnovit v nabídce Cesty k datům vyberte Microsoft Exchange Server.
  7. V položce Databáze pro nové vytvoření všech chybějících poštovních schránek vyberte databázi, kde bude schránka vytvořena.
  8. Zbytek nastavení plánu zálohování ponechte beze změny a kliknutím na tlačítko OK spusťte úlohu obnovení.