Obvyklé scénáře obnovy schránek do jiné databáze schránek jsou následující:
Příklad: správce potřebuje bezpečně přesunout schránky z existující organizace Exchange do nové verze aplikace Exchange Server (například z Exchange 2007 do Exchange 2010). Po vytvoření schránek existující aplikace Exchange 2007 může správce server odstranit. Poté správce nainstaluje aplikaci Exchange 2010 na stejný hardware a obnoví schránky ze záloh schránek.
Příklad: správce potřebuje obnovit schránku zaměstnance, který opustil společnost a poté byl znovu zaměstnán. Zaměstnanec chce získat svou starou poštovní schránku, aby mohl pracovat se svými dokumenty. Oddělení, ve kterém bude nový zaměstnanec pracovat, používá jinou databázi poštovních schránek. Obnova pomocí nativních nástrojů aplikace Exchange není možná, protože zásady zachování aplikace Exchange už byly ze schránky vymazány a uživatelský účet zaměstnance byl vymazán ze služby Active Directory. V tomto případě správce získá schránku z jedné ze záloh pořízených před odchodem zaměstnance a obnoví ji do požadované databáze.
Poznámka: Před zahájením obnovy je nutné znovu vytvořit a povolit účet uživatele, protože schránky mohou být obnoveny pouze v případě, že mají přiřazeny účty uživatele ve službě Active Directory a že jsou tyto účty uživatele povoleny.
Potřebné kroky