Požadavky na uživatelské účty
Poštovní schránka nebo veřejná složka obnovená ze zálohy musí mít přidružený uživatelský účet ve službě Active Directory.
Poštovní schránky uživatelů, veřejné složky a jejich obsahy mohou být obnoveny pouze v případě, že jejich přidružené uživatelské účty jsou povoleny. Sdílené poštovní schránky, schránky místnosti a schránky vybavení mohou být obnoveny pouze v případě, že jsou jejich přidružené uživatelské účty zakázány.
Poštovní schránka nebo veřejná složka, která nesplňuje výše uvedené podmínky, je během obnovy vynechána. Arbitrážní schránky a schránky vyhledávání se také vynechají.
Jestliže byly některé schránky vynechány, úloha obnovy bude úspěšná s upozorněními. Pokud budou vynechány všechny schránky, úloha obnovy bude neúspěšná.
Požadavky na existenci poštovní schránky
Jestliže obnovované poštovní schránky již na aktuálním serveru Exchange existují, obnova bude provedena přímo do těchto schránek.
Schránky, které nejsou na aktuálním serveru Exchange, ale existují na jiném serveru Exchange v aktuální organizaci Exchange, budou během obnovení vynechány. Chcete-li tyto schránky obnovit, doporučuje se připojit konzolu k serveru Exchange, na kterém se tyto schránky nacházejí, a spustit obnovu schránek na tomto serveru.
Pokud se schránky v aktuální organizaci Exchange nenachází, doporučuje se určit databázi schránek, kde budou tyto schránky vytvořeny (viz dále v tomto tématu).
Nastavení obnovy schránky
Chcete-li nastavit obnovení schránky, určete příslušné možnosti následovně.
Přepisování
Určete, co má aplikace Acronis Backup vykonat v případě, že cílová poštovní schránka má položky (e-maily, události kalendáře, kontakty, úkoly atd.) se stejnými ID jako položky v záloze:
Poznámka: Pokud obnovíte stejné položky více než jednou, každá další obnova vytvoří duplicitní kopie položek, protože ID původních položek se po přepsání změní.
Databáze pro opětovné vytvoření všech chybějících schránek
Pokud se obnovované schránky nenachází v aktuální organizaci Exchange, určete databázi schránek (na aktuálním serveru Exchange), kde budou nové schránky vytvořeny. Nově vytvořené schránky budou správně inicializovány a obnovení bude provedeno do těchto schránek. Schránky také budou znovu vytvořeny během obnovení obsahu schránek.
Exchange 2003 a sdružené poštovní schránky nepodporují automatické opakované vytváření schránek. Dostupná řešení vypadají následovně: