Přidání počítače na server pro správu

Abyste mohli nasadit centralizované plány zálohování ze Serveru pro správu Acronis Backup do spravovaného počítače a provádět další operace centralizované správy, počítač je nutné zaregistrovat na serveru pro správu.

Inicializace registrace ze strany serveru pro správu

Jak přidat počítač

  1. Ve stromu Navigace vyberte možnost Počítače s agenty.
  2. Na panelu nástrojů klikněte na možnost Přidat počítač do AMS.
  3. V poli IP/název zadejte název počítače nebo jeho IP adresu, nebo klikněte na tlačítko Procházet... a vyhledejte počítač v síti.

    Poznámka pro uživatele Acronis Backup Advanced pro virtuální prostředí: Při přidání hostitele VMware ESX(i) zadejte IP adresu virtuálního zařízení, ve kterém je spuštěn Agent pro VMware aplikace Acronis Backup.

  4. Zadejte pověření účtu s oprávněním správce v počítači.

    Pokud přidáváte počítač se systémem Windows Vista nebo novějším a který není členem domény Active Directory, je nutné zadat vestavěný účet Administrator nebo vypnout funkci Řízení uživatelských účtů (UAC) v počítači.

    Poznámka pro uživatele Acronis Backup Advanced pro virtuální prostředí: Při přidání hostitele VMware ESX(i) zadejte uživatelské jméno a heslo pro hostitele ESX(i) nebo vCenter Server.

  5. Klikněte na tlačítko Další a poté klikněte na Pokračovat.
Inicializace registrace ze strany počítače 

Proces registrace lze spustit na straně počítače.

  1. Připojte konzolu k počítači, kde je nainstalován agent aplikace Acronis Backup. Pokud se zobrazí výzva k zadání pověření, zadejte pověření člena skupiny Administrators v tomto počítači.
  2. V nabídce vyberte Možnosti > Možnosti počítače > Správa počítače.
  3. Vyberte možnost Centralizovaná správa a zadejte server pro správu, kde chcete počítač registrovat. Další informace naleznete v tématu Správa počítače.