Krok 4: Přidání virtuálního zařízení k serveru pro správu

Minimální sada součástí umožňující zálohování virtuálních počítačů z hostitele zahrnuje konzolu pro správu, licenční server a agenta. S touto konfigurací můžete zálohovat a obnovovat virtuální počítače pomocí přímého propojení konzoly s agentem.

Acronis však důrazně doporučuje nainstalovat a používat Server pro správu Acronis Backup, i když máte pouze jednoho hostitele ESX(i). Server pro správu vám umožňuje jednoduše nasazovat a aktualizovat agenty, nastavovat a monitorovat zálohování virtuálních počítačů. Pokud pro lepší výkon nakonfigurujete několik agentů, aby spravovali stejného hostitele, server pro správu automaticky rozdělí virtuální počítače mezi agenty. To je nezbytné pro rozložení zatížení agentů a také aby se předešlo konfliktu snímku, pokud se dva agenti pokusí zálohovat virtuální počítač ve stejný okamžik.

Chcete-li použít server pro správu, zaregistrujte virtuální zařízení na serveru.

Přidání virtuálního zařízení k serveru pro správu

  1. Spusťte konzolu pro správu Acronis Backup.
  2. Připojte konzolu pro správu k virtuálnímu zařízení pomocí IP adresy zobrazené v konzole virtuálního zařízení.
  3. V horní nabídce vyberte příkazy Možnosti -> Možnosti počítače -> Správa počítače.
  4. Vyberte možnost Centralizovaná správa a zadejte IP adresu nebo název serveru pro správu. Klikněte na tlačítko OK.
  5. Zadejte uživatelské jméno a heslo účtu správce serveru. Klikněte na tlačítko OK.

Můžete také přidat zařízení k serveru pro správu na straně serveru.