Katalog dat

Katalog dat umožňuje snadno nalézt požadovanou verzi dat a obnovit ji. Ve spravovaném počítači je funkce katalogu dat dostupná na kartě Zobrazení dat pro všechna úložiště dostupná z tohoto počítače. Na serveru pro správu je funkce katalogu dostupná jak pomocí karty Zobrazení dat, tak pomocí centralizovaného katalogu dat. Centralizovaný katalog dat zobrazuje na jednom místě všechna data uložená v centralizovaných spravovaných úložištích.

Aplikace Acronis Backup může odesílat soubory katalogů dat z úložiště do místní složky mezipaměti. Ve výchozím nastavení je tato složka umístěna na disku s operačním systémem. Informace o změně výchozí složky mezipaměti naleznete v tématu Změna výchozí složky mezipaměti pro soubory katalogu.

Výběr zálohovaných dat k obnovení
  1. Proveďte jeden z následujících úkonů:
  2. V poli Zobrazit vyberte typ dat, která chcete zobrazit:
  3. Do pole Zobrazit data zálohovaná pro zadejte časový interval, pro který se mají zálohovaná data zobrazovat.
  4. Proveďte jeden z následujících úkonů:
  5. V seznamu Verze vyberte bod v čase, do kterého chcete data vrátit. Ve výchozím nastavení budou data vrácena do nejnovějšího bodu v čase dostupného pro časový interval vybraný v kroku 3.

    [Nepovinné, platí pouze pro katalog dat] Pokud zálohovaná data mají více kopií uložených ve více než jednom umístění, můžete zvolit umístění, ze kterého budou data obnovena. Chcete-li přistupovat k informacím o umístění vybraných dat, klikněte pravým tlačítkem na verzi a potom klikněte na příkaz Změnit úložiště, ze kterého proběhne obnova. Ve výchozím nastavení je vybráno umístění umožňující nejrychlejší přístup k datům. Místní pevné disky jsou nejrychlejší, pásky nejpomalejší.

  6. Po výběru požadovaných dat klikněte na tlačítko Obnovit a nakonfigurujte parametry operace obnovy.
Co dělat, když se data nezobrazí v katalogu nebo zobrazení dat

Pravděpodobné důvody jsou následující.

Je nastaven špatný časový interval

Požadovaná data nebyla zálohována během časového intervalu nastaveného pomocí Zobrazit data zálohovaná pro.

Řešení: Zkuste zvětšit časový interval.

Katalogizace není zapnuta nebo je zapnuta rychlá katalogizace.

Pokud jsou data zobrazena částečně nebo nejsou zobrazena vůbec, pravděpodobně je katalogizace vypnuta nebo byla při zálohování zapnuta možnost rychlé tvorby katalogu.

Řešení:

Data nejsou katalogem podporována

Následující data nelze zobrazit v katalogu ani v zobrazení dat:

Řešení: Chcete-li taková data procházet, použijte kartu Zobrazení archivu příslušného úložiště.

Data nejsou zahrnuta v centralizovaném katalogu.

Centralizovaný katalog nezobrazuje data z centralizovaných nespravovaných úložišť nebo z osobních úložišť.

Řešení pro centralizovaná nespravovaná úložiště: Vyberte úložiště ve stromu Navigace a vyberte možnost Zobrazení dat.

Řešení pro osobní úložiště: Připojte se přímo k počítači, vyberte úložiště a vyberte možnost Zobrazení dat.