Katalog dat umožňuje snadno nalézt požadovanou verzi dat a obnovit ji. Ve spravovaném počítači je funkce katalogu dat dostupná na kartě Zobrazení dat pro všechna úložiště dostupná z tohoto počítače. Na serveru pro správu je funkce katalogu dostupná jak pomocí karty Zobrazení dat, tak pomocí centralizovaného katalogu dat. Centralizovaný katalog dat zobrazuje na jednom místě všechna data uložená v centralizovaných spravovaných úložištích.
Aplikace Acronis Backup může odesílat soubory katalogů dat z úložiště do místní složky mezipaměti. Ve výchozím nastavení je tato složka umístěna na disku s operačním systémem. Informace o změně výchozí složky mezipaměti naleznete v tématu Změna výchozí složky mezipaměti pro soubory katalogu.
Výběr zálohovaných dat k obnovení
Vyberte Schránky Microsoft Exchange k procházení a prohledávání celých schránek, veřejných složek, samostatných složek, událostí v kalendáři, úloh, kontaktů a poznámek na úrovni záloh databází i schránek.
Informace o výběru dat Microsoft Exchange naleznete v tématu Výběr dat Exchange pomocí zobrazení dat nebo katalogu dat v dokumentaci „Zálohování dat aplikace Microsoft Exchange Server“.
Jako výsledek se v okně Hledat zobrazí seznam zálohovaných datových položek, jejichž názvy zcela nebo částečně odpovídají zadaným hodnotám. Vyberte požadovaná data a kliknutím na tlačítko OK se vraťte do katalogu dat nebo zobrazení dat.
[Nepovinné, platí pouze pro katalog dat] Pokud zálohovaná data mají více kopií uložených ve více než jednom umístění, můžete zvolit umístění, ze kterého budou data obnovena. Chcete-li přistupovat k informacím o umístění vybraných dat, klikněte pravým tlačítkem na verzi a potom klikněte na příkaz Změnit úložiště, ze kterého proběhne obnova. Ve výchozím nastavení je vybráno umístění umožňující nejrychlejší přístup k datům. Místní pevné disky jsou nejrychlejší, pásky nejpomalejší.
Co dělat, když se data nezobrazí v katalogu nebo zobrazení dat
Pravděpodobné důvody jsou následující.
Je nastaven špatný časový interval
Požadovaná data nebyla zálohována během časového intervalu nastaveného pomocí Zobrazit data zálohovaná pro.
Řešení: Zkuste zvětšit časový interval.
Katalogizace není zapnuta nebo je zapnuta rychlá katalogizace.
Pokud jsou data zobrazena částečně nebo nejsou zobrazena vůbec, pravděpodobně je katalogizace vypnuta nebo byla při zálohování zapnuta možnost rychlé tvorby katalogu.
Řešení:
Data nejsou katalogem podporována
Následující data nelze zobrazit v katalogu ani v zobrazení dat:
Řešení: Chcete-li taková data procházet, použijte kartu Zobrazení archivu příslušného úložiště.
Data nejsou zahrnuta v centralizovaném katalogu.
Centralizovaný katalog nezobrazuje data z centralizovaných nespravovaných úložišť nebo z osobních úložišť.
Řešení pro centralizovaná nespravovaná úložiště: Vyberte úložiště ve stromu Navigace a vyberte možnost Zobrazení dat.
Řešení pro osobní úložiště: Připojte se přímo k počítači, vyberte úložiště a vyberte možnost Zobrazení dat.